Saturday 31 March 2012

pengalaman PART 1

assalammualaikum! :)
hihihi, okey hari nie saya dapat satu ilmu, iaitu ilmu memandikan jenazah, 
sbenar nyer, kterorg yg kne buad tpy today die hanye menunjuk kan cara2 nyer shaja, 
pada hari esk, baru laa kter org dpat buad sendri, hari nie saya dpat tngk cara2 na memandi kan jenazah :)
hehehe, dan Alhamdulillah, saya dpat bayangan mcm mane mandi jenazah step by step, :)
dan Insya Allah, jikalau ibu atau keluarga terdekat sya meninggal saya akan cube mmberani kan dri untuk 
memandi kan jenazah ibu atau keluarga terdekat sya, :)
insya ALLAH saya x kan lupe care2 yg ditunjuk kan tdy, amin,
dan saya x sbar untuk tggu hari esk untuk mmbuat practical pngurusan jenazah,
iaini, memandi kan, mengkafan kan, dan menyembahyang kan....
tpy bler bab mandi tu x de laa kot na buad btol2 sbb sape plak kan yg volunter na mmbasah kan diri, ;)
so kte org just kne mengkafan kan dan menyembahyang kan :)
dan coretan untuk pengalaman ini, akan disambung esk, INSYA ALLAH, :)
hihihihi...
medah mudahan hari esk lebih baek pada hari ini, ;)
amin.....

- sekian - 
=) hihihihihi (=