Saturday 24 March 2012

what happen to me ! .......

assalammualaikum! :)
okey firstly saya na bg taw saya ad dekat batu pahat! huh, jaoh pejalanan saya!
tpy bukan saya sorang jer, tpy ngn noor aishah! wow! budak terengganu ikot saya blek laa! :o
hehehehehe, mmg syok sngt2! tpy alhamdulillah! (:
sumer berjalan dengan lancar.....
hari nie je, aq ngn ecah kuar ngn my sis and aishah sahira (my best friend) smpai mlm bru blek!
then mlm ecah jmpe plak my best friend yg kedua iaitu huda! hehehee
because she befday and i want to celebrate it ! hehehehe
then saya keluar tdy g BPmall, g sane aty saya x tenteram btol, because my ex boyfriend ad dekat citu! huh!
dalam aty na jmpe tpy takot gler and malu gler2! -.-'
kesian aq tngk die msg then die na jmpe aq x rep txt die, JAHAT NYER AKU!!!!
maaf kan saya awak, saya maseh syg dan rndu kan awk! :'(
sape yg x rndu! :'(
maaf kan saya, kalau ad jodoh suatu hari nanti kter akan betemu juga akhirnya!
saya selalu mengharapkan yg terbaek dri awk!
harap2 awak berubah perangai dan menjadi lebih matang! :')
saya sentiase mendoakn yg terbaek untuk awk!
jgn risau saya akan ingat pesan awk ea, :')
suke2 tpy dalam haty nie saya menanges, 
hanya ALLAH saja yg tahu, :'(

miss you awak! :')