Tuesday 6 March 2012

i'm like see you happy with your new life :')

assalammualaikum :)
okey, saya bru bkak fb and twitter.
okey yg fisrt skali aq tngk msty laa, abdul razak pnyer fb dgn twitter die, :')
okey i see you very happy with your new life without me :')
sekejap jer kan awk da boleh app kwan2 prempuan awk sume, then awk ciap lyan diorag lgy :')
okey saya fham saya da x da hak lgy na halang awk :)
saya bebas kan awk, mybe awk dlu tensyen mase cpel ngn saye, :')
nie saya da tggl kan awk, awk da kembali normal, dan awk boley tersenyum kembali, :')
hati saya x da sape tahu, :')
and he change the relationship already to single, and then send me back request in relationship, for what dear ???
:')
you change but not me
-sorry my lovely and my dear-
i still love you. 
i clash with you because i want you change your behavior 
:')
but you still understand it my i in my last txt,
:')
its okey mybe one you can understand what i'm want form you :')
bye2,
salam :')