Monday 12 March 2012

kenape??? -.-'

Ya ALLAH..... kenape aq gagl, untuk mmbuat coding c++
Ya ALLAH, aku memerlukan pertolongn dari MU ya ALLAH....
hamba MU ini sngt2 bodoh, dan aku memohon pertolongn dari MU ya ALLAH, :'(
tlg laa ya ALLAH, aku tahu Engkau maha melihat dan maha mendengar segala rintihan hamba MU ini, 
Ya ALLAH aq sngt lemah dan lalai,tlg aq ya ALLAH...
aku mahu usahe aku mnjadi, aq ingin berjaya buat coding c++ tanpa merimas kan orang lain, ya ALLAH, bntu aku ya ALLAH, :'(
aku hampir putus asa, :'(
kuad kan semangat aku ya ALLAH!
tlg ya ALLAH, aku hamba MU yang paling hina dan sngt2 kerdil aku di atas muka bumi ini, 
tlg aq ya ALLAH!....................
tlg ya ALLAH!
aq bnyak melakukam dosa kecil dan dosa besar dan bnyak melakukan maksiat dan melaggar ape yg Engkau larang, aq memohon ampun kepada MU ya ALLAH, :'(



-mudah mudahan Engkau maha melihat dan maha mendengar-
tlg aq YA ALLAH! :'(
TABAH KAN HATI KU UNTUK MENGHADAPI UJIAN SEMASA AQ BERADDA DI PERANTAUAN
DAN SENTIASA MENGINGATIMU DAN IBU SERTA AYAH DAN KELUARGA KU, DAN APA YANG AKU STUDY LEKAT DALAM KEPALA AKU YA ALLAH, :'(
DAN IMPIAN AKU, AKU MAHU MAK AKU BANGGA DENGAN APA YANG AKU AMEK SEKARANG NIE!
TLG YA ALLAH!
:'(
MUDAH MUDAHAN APE YANG AQ BUAD SELEPAS NIE MENJADI HASIL NYA, ENGKAU LAH TEMPAT AQ MENGADU DAN BERGANTUNG SEKARANG TLG AQ YA ALLAH! :'(

-AMIN-



tlg aq YA ALLAH :'(